trešdiena, 2018. gada 7. marts

Palīdzējām koristiem atraisīt sevī dejotāju :)

Marta sākumā bijām aicināti dancināt četru jaukto koru dziedātājus pēc viņu koncerta. Izrādījās, ka koristi ir naski un braši dejotāji - trīs stundas nodejot dančus viņiem bija nieks. Jaukākais tas, ka gan dziedātājiem, gan mums bija milzīgs prieks par kopīgo sadancošanu. Pasākums bija tik labs, ka fotografēt nebija laika, tāpēc tikai daži kadri, kas uzņemti jau pēc tam, kad viss bija beidzies. Tāda ir mūsu sapņu komanda: acis mirdz un smaids līdz ausīm. :)




17 comments:

  1. Es gribu ieteica Dr. ade kā labāko burvestību ritentiņš no Āfrikas, viņš ir labs un guanīna cilvēks, kurš palīdzēja man, man nāca pāri viņa liecības tiešsaistē un kā viņš palīdz cilvēkiem atvest savu mīļāko, sākumā es domāju, ka viņš bija viens no tiem scammer bet es decried izmēģināt, bet uz manu vislielāko pārsteigumu viņš labu darbu un mana mīlestība ir atpakaļ uz mani, kas dzīvo kopā kā viens. tas viss bija tāpēc, ka Dr ADE, jūs varat sazināties ar viņu šodien un saņemt savu problēmu atrisināta. Call/Whatsapp + 27740386124 vai e-pastu viņam: aoba5019@gmail.com.  

    AtbildētDzēst
  2. Are you still active ? Wishing you all the best !

    AtbildētDzēst
  3. Nezaudē dzīves prieku ar deju dziesmu dzīvi baudi .

    AtbildētDzēst
  4. Pirms neilga laika mans draugs un es izšķīrāmies, es biju izpostīta, es devos tiešsaistē un atradu dažas liecības par mīlas ritentiņu Dr Fayosa, kurš dažiem cilvēkiem bija palīdzējis atgriezt savus mīļotājus, es domāju, ka sākumā tā bija krāpšanās, bet pēc izlasot vairāk par to, es nolēmu izmēģināt to, es sazinājos ar Dr Fayosa, lai palīdzētu man atkal apvienot savu bijušo draugu un mani, un viņš man teica, ka man vajadzētu gaidīt, kamēr mans draugs atgriezīsies pie manis 48 stundu laikā pēc burvestības pabeigšanas , Nākamajā dienā mans puisis man sūtīja īsziņu, lūdzot mani viņu aizvest. Tagad mēs esam atkal kopā un atkal esam laimīgi. Ja es neredzētu šīs liecības, es nekad nebūtu zinājis, ka kaut kas tāds ir iespējams, tāpēc es nolēmu lai dalītos manā liecībā, lai kāds cits, kam tas nepieciešams, varētu ar viņu sazināties arī bez bailēm, krāpšanas vai cita veida, sazinieties ar viņu pa e-pastu: Fayosasolusionhome@gmail.com vai Whatsapp +2348151918774

    AtbildētDzēst
  5. Sveiki, visi esmu šeit, lai liecinātu par to, kā mans vīrs atstāja mani bijušās sievas dēļ. Šie bija tikai 3 gadi mūsu laulībā. Sāpīgākais bija tas, ka es biju stāvoklī ar mūsu pirmo bērnu. Es tiešām domāju, ka ir beidzies, ka es to pazaudēju. es darīju visu, kas man bija pa spēkam, lai viņu atgrieztu, bet viss bija veltīgi, es tik ļoti gribēju viņu atgriezt mīlestības dēļ, kas man bija pret viņu, es visu lūdzu, es apsolīju, bet viņš atteicās, es izskaidroju savu problēmu savai draudzenei, un viņa ieteica man drīzāk sazināties ar burvestības ritentiņu, kas varētu man palīdzēt uzvest burvestību, lai viņu atgrieztu, man nebija citas izvēles, kā izmēģināt. Es nosūtīju ziņu burvestības saucējam Dr Fayosa, un viņš mani pārliecināja, ka nav problēma un ka pēc 48 stundām viss būs kārtībā, Viņš uzbur burvību un pārsteidzoši pēc 48 stundām mans vīrs man piezvanīja un atvainojās par visu, ko viņš bija izdarījis, es biju tik pārsteigts, ka viņš man piezvanīja, un viņš teica, ka viņam bija tik žēl par visu tas bija noticis, un viņš gribēja, lai es atgrieztos pie viņa, es kā tik laimīgs un devos pie viņa, tas bija tas, kā mēs atkal sākām dzīvot kopā laimīgi, pateicoties Dr Fayosa, es visiem iesaku par to pašu problēmu, sazinieties ar Dr Fayosa. E-pasta adrese ir (Fayosasolusionhome@gmail.com) vai tieši whats-app +2348151918774

    AtbildētDzēst
  6. Es dalos ar šo liecību partneriem, kas cieš savās attiecībās, jo pastāv ilgstošs risinājums. Mans vīrs atstāja mani un mūsu 3 bērnus citas sievietes dēļ uz 2 gadiem. Es centos būt stiprs tikai savu bērnu dēļ, bet nevarēju kontrolēt sāpes, kas moka manu sirdi. Es biju ievainots un apmulsis. Man bija vajadzīga palīdzība, tāpēc es veicu nelielu izpēti internetā un atklāju vietni, kurā es redzēju, ka Dr Ilekhojie, burvestības zinātājs, var palīdzēt atgūt mīļākos un šķirtos pārus. Es sazinājos ar viņu, un viņš mūsu vārdā veica samierināšanas burvestību. Man par pārsteigumu tieši pēc trim dienām mans vīrs atgriezās mājās. Tā mēs atkal samierinājāmies un ģimenē valdīja daudz mīlestības, prieka un miera. Lai meklētu risinājumus, varat arī sazināties ar Dr Ilekhojie, spēcīgu burvestību. E-pasts (gethelp05@gmail.com) vai tieši Whats App: +234814740025

    AtbildētDzēst
  7. Mans puisis ar mani izšķīrās pirms 1 gada, un mēs pilnībā pārstājām sazināties, man viņa pietrūka, bet viņš atteicās mani pieņemt atpakaļ pēc tik daudz reižu ubagošanas. Kādu dienu es veicu kādu pētījumu par attiecībām internetā, kad redzēju neskaitāmas cilvēku liecības, kas liecina par Dr Ilekhojie. Tāpēc es sazinājos ar viņu caur WhatsApp: +2348147400259, pastāstīju viņam savas problēmas, un viņš apsolīja man palīdzēt. Es izpildīju viņa norādījumus, un tas man bija šoks, jo 48 stundas pēc tam, kad Dr Ilekhojie izpildīja samierināšanas burvestību, mans draugs man raudāja un lūdza, lai es viņam piedodu. Viņš atgriezās mājās un lūdza mani ceļos pieņemt viņu atpakaļ. Dr Ilekhojie ir godīgs un efektīvs savā darbā. Viņa samierināšanās burvestība ir aktīva un 100% garantēta. Sazinieties ar viņu, izmantojot WhatsApp: +2348147400259 vai pa e-pastu: gethelp05@gmail.com

    AtbildētDzēst
  8. Mans vīrs tikko pamodās un nolēma, ka mūsu laulība ir beigusies. Jau dažus mēnešus mums ar Rodžeru neklājas labi, jo viņam bija romāns ar savu palīgu darbā. Es tik ļoti mīlēju savu vīru un nolēmu palikt un strādāt pie mūsu laulības. Īsā laikā mans Rodžers pārstāja nākt mājās, un viņa draugs man teica, ka viņam ir cits dzīvoklis, kurā viņš dzīvo kopā ar viņu. Es biju ievainots un turpināju meklēt palīdzību, jo Rodžers atšķīrās no vīrieša, ar kuru es apprecējos pirms 10 gadiem. Par laimi, es atradu Dr Ilekhojie, kurš apsolīja atgriezt manu vīru atpakaļ man. Viņš izpildīja samierināšanas burvestību, kas atgrieza Rodžersu atpakaļ, un tagad mēs abi atkal esam laimīgi ar saviem zēniem. Ja jums ir tādas problēmas kā man, nosūtiet Dr Ilekhojie e-pastu: gethelp05@gmail.com vai sazinieties ar viņu pa Whatsapp +2348147400259

    AtbildētDzēst
  9. Mani sauc Nadija Drozdova. Pēc četru gadu attiecībām ar savu vīrieti viņš ar mani izšķīrās. Es darīju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet viss bija veltīgi. Es tik ļoti gribēju viņu atpakaļ mīlestības dēļ, kas man ir pret viņu, un es viņam lūdzu visu, es solīju, bet viņš atteicās. Es sazinājos ar burvestību DR ISIKOLO, kas varētu man palīdzēt burvestību, lai viņu atgrieztu, bet es esmu tāds tips, kas nekad neticēja burvestībai, man nebija citas izvēles kā to izmēģināt, es nosūtīju burvestību, un viņš man teica, ka tas ir nav problēmu, ka viss būs kārtībā pirms divām dienām un ka mans bijušais atgriezīsies pie manis pirms trim dienām. viņš izteica burvestību un pārsteidzošā kārtā trešajā dienā tas bija ap pulksten 16.00. Mans bijušais man piezvanīja, un mēs atrisinājām domstarpības, un tagad esam laimīgi kopā. Ikvienam var būt nepieciešama pareizrakstības vadītāja palīdzība, viņa e-pasts: isikolosolutionhome@gmail.com vai viņa WhatsApp/Viber pa tālruni: +2348133261196

    AtbildētDzēst
  10. Paldies par visu, Dr Makha! Pēc tam, kad es sazinājos ar jums, lai palīdzētu man pārtraukt šķiršanos no vīra, mans vīrs pārtrauca aizpildīt šķiršanās dokumentus, un tagad viss ir daudz labāk. Kā jūs teicāt, viss šķiršanās process ir atcelts, sliktā sieviete, kas radīja problēmas manā laulībā, ir pametusi manu vīru, un tagad mēs esam ļoti laimīgi kopā. Es dalos šajā dzīves pieredzē ar visiem, kas saskaras ar līdzīgiem izaicinājumiem attiecībās, laulībā vai jebkurā citā jautājumā. , jūs varat sazināties ar Dr Makha, izmantojot WhatsApp +1(815)564-3618
    Viņa pārvalda šādas burvestības:
    * mīlestības burvestības
    * kāzu burvestības
    * naudas maģija
    * skaista burvestība
    * laimes burvestība
    * Seksa pievilcības burvestības
    * AIDS izārstēšanas maģija
    * Kazino ala
    * Noņemtas nolādētās alas
    * Aizsardzības burvestība
    * loterijas maģija
    * Laimes burvestības
    * Auglības burvestība
    * Telekinēzes gredzens 💍
    E-pasts: makharituals@gmail.com
    Whatsapp +1(815)564-3618

    AtbildētDzēst
  11. Lieliskas iespējas atgriezt savu vīrieti pie jums un jūsu bērniem ar DR ISIKOLO palīdzību.
    Mans vīrs atstāja mani un mūsu 2 bērnus uz apmēram 3 mēnešiem. Es pārdzīvoju daudz sāpju. Es mēģināju visu iespējamo, lai viņš atgrieztos pie manis un pie bērniem, bet nekas neizdevās. Tas man patiešām bija saspringts periods, jo es nekad negribēju piedzīvot sirds sāpes. Man lika sazināties ar mīlas burvestības ārstu, lai man palīdzētu, ko es arī izdarīju, man paveicās, ka saņēmu DR ISIKOLO kontaktpersonu, kas varēja man palīdzēt, es sazinājos ar viņu un viņam visu izskaidroju un ievēroju viņa procedūras, un viņš izdarīja mīlestības atkalapvienošanās burvestība, kas 2 dienu laikā atgrieza manu vīru pie manis un viņa bērniem. liels paldies DR ISIKOLO. Es ļoti novērtēju to, ko jūs manā labā esat izdarījuši. Šeit ir viņa kontaktpersona, ja jums tas var būt nepieciešams, risinot savas attiecību problēmas, rakstiet uz e-pastu: isikolosolutionhome@gmail.com vai rakstiet viņam caur WhatsApp/Viber uz +2348133261196

    AtbildētDzēst
  12. Esmu ļoti pārsteigts par DR ISIKOLO darbiem. Tas patiešām notiek ar mani. Man ir mans bijušais vīrs. Mani sauc Ivana Klimešova, un es šodien esmu ļoti priecīga, ka varu rakstīt par savu palīgu, kurš lūdza par mani par manām attiecībām. Dievs patiešām izmantoja šo cilvēku, lai palīdzētu manā situācijā. Pirms pieciem mēnešiem man un manam vīram bija milzīgs strīds, kas noveda pie mūsu šķiršanās. Tā bija elle man un manam dēlam, ka mums bija jāpārvācas uz citu pilsētu. Es kļuvu par vientuļo vecāku. Es satiku Dr Isikolo tikai apmēram pirms mēneša, kad es viņam pastāstīju par savu situāciju, un viņš teica, lai es par to neuztraucos. Divu dienu laikā pie manis atgriezās mans bijušais vīrs. Tas notika otrdienas rītā, kad saņēmu zvanu no mājām (maniem vecākiem), ka viņš mani meklē. Es pieņēmu viņu nākt pie manis un atvainojos man, nometoties ceļos mūsu dēla priekšā. Es uzreiz sapratu, ka šis vīrietis man ir palīdzējis. Esmu ļoti laimīga sieviete ar visu, kas noticis manā dzīvē. Ja vēlaties sazināties ar burvestību, viņa e-pasts ir: isikolosolutionhome@gmail.com, kā arī varat viņam nosūtīt Whatsapp pa tālruni +2348133261196.

    AtbildētDzēst
  13. Mani sauc Susana Štālmeistars. Kad mans vīrietis mani pameta, es biju traumēta un salauzta sirds, un mēnešiem ilgi nevarēju sevi saņemt. Es darīju visu iespējamo, lai viņu atgūtu, bet bez rezultātiem. Es devos uz citu pilsētu, cerot, ka varēšu sākt visu no jauna. Es sazinājos ar citu vīrieti, ar kuru es centos būt kopā, bet tas neizdevās, jo es nevarēju viņu mīlēt. Es zināju, ka joprojām mīlu un vēlējos, lai mans vīrietis man atgriežas. Tāpēc es sāku meklēt palīdzību, un tad es atradu DR ISIKOLO no dažādiem viedokļiem, par kuriem es lasīju par viņu. Mēs runājām, un es viņam liku saprast visu, kas man bija jāzina, un es viņam ticēju un ievēroju procedūras. Viņš strādāja pie manis un atjaunoja mīlestību un saikni starp mani un manu vīrieti, un tikai pēc 48 stundām, kā viņš solīja, mans vīrietis mani meklēja, mēs sākām runāt, un viņš nonāca, lai redzētu, kur es esmu, un mēs izdomājām lietas un kļuva atkal laimīgi kopā. DR ISIKOLO ir uzticams, un viņš var arī jums palīdzēt, ja jūs par kaut ko sazināties ar viņu. Vienkārši rakstiet viņam, izmantojot WhatsApp/Viber: +2348133261196, vai e-pastu, izmantojot: isikolosolutionhome@gmail.com

    AtbildētDzēst
  14. Es apprecējos ar savu skolas draugu, mums abiem ir divi kopīgi bērni. mēs dzīvojām labi tikai tad, kad viņa pamāte ieradās pie mums ciemos. pēc nedēļas, kad viņa aizgāja, mans vīrs sāka izturēties pret mani smieklīgi. Es biju šokēts un pārsteigts, jo es nekad nezināju, ko es izdarīju nepareizi. viņš man teica, ka pārtrauks mūsu laulību un ņems līdzi arī bērnus. jo es zināju, ka mans vīrs nav tāds vīrietis ar sliktu sirdi, man vienkārši vajadzēja laikus meklēt risinājumu. tā es saskāros, DR VELS redzēja daudz labu liecību par viņu. tāpēc es sazinājos ar viņu un izstāstīju visu, kas ar mani notiek. DR VELS man teica, ka viņš sagatavos man burvestību, un viņš lūdza man paņemt dažas preces, par kurām es samaksāju. pēc tam, kad viņš mani apburja, viņš izrādījās, ka aiz visa, kas notiek mūsu laulībā, stāv mans vīrs pamāte. viņa izdarīja burvestību pārāk atdalīja es un manu vīru, manam vīram pamātei tagad ir kauns. viss, pateicoties DR WALE, kurš ieradās īstajā laikā, lai palīdzētu man izkļūt no šīs nekārtības. DR VELS ir gudrs cilvēks. arī jūs varat sazināties ar viņu, un viņš atgriezīs jūsu laimi. WhatsApp/Viber +2347054019402 VAI drwalespellhome@gmail.com

    AtbildētDzēst
  15. Es vēlētos jūs visus ieteikt uzticamam un patiesam privātā aizdevuma aizdevējam, kurš apstiprināja manu aizdevumu tikai dažu stundu laikā pēc tik daudziem neveiksmīgiem mēģinājumiem saņemt aizdevumu, es biju pārsteigts un priecīgs, ka privātais aizdevējs mani izglāba un piedāvāja aizdevums ar 2% procentu likmi, sazinieties ar viņu tagad, ja jums ir nepieciešams steidzams aizdevums E-pasts: christywalton355@gmail.com

    AtbildētDzēst
  16. VAI JUMS NEPIECIEŠAMS KREDĪTS Vai esat biznesa vīrietis vai sieviete? Vai jums ir nepieciešami līdzekļi sava biznesa uzsākšanai? Vai jums ir nepieciešams aizdevums, lai nokārtotu parādu vai nomaksātu rēķinus vai sāktu labu biznesu? Vai jums ir nepieciešami līdzekļi sava projekta finansēšanai? E-pasts: (richardcosmos5@gmail.com) Mēs piedāvājam jebkuras summas garantētus aizdevuma pakalpojumus uz jebkuru pasaules daļu (privātpersonām, uzņēmumiem, nekustamo īpašumu un korporatīvām organizācijām) ar mūsu lielisko procentu likmi 2%. Lai saņemtu pieteikumu un vairāk informācijas, sūtiet atbildes uz šādu e-pasta adresi: richardcosmos5@gmail.com

    Steidzami aizdevuma piedāvājums.

    AtbildētDzēst
  17. Vai jums steidzami nepieciešams aizdevums? Vai mēs piedāvājam personīgo aizdevumu? Uzņēmējdarbības aizdevumi? Hipotēku? Lauksaimniecības kredīti? Izglītības kredīts? Kombinētie aizdevumi? Kravas automašīnu aizdevumi? Auto kredīts? Viesnīcu kredīti? Refinansēt kredītus? un vēl skolas kredīti? Starta aizdevumi? .Piedāvājam 2% procentus! Sazinieties ar mums: (dakany.endre@gmail.com)

    Aizdevuma piedāvājums

    AtbildētDzēst